Reklamation Bemærk ved fragtskader Ved fragtskader skal vi bruge alle de billeder som er beskrevet. Hvis vi ikke kan få dem, så kan vi ikke lave reklamationen ved vores fragtfirma. Reklamationsret Ved varer købt på NiceBuy.dk gælder reklamationsretten fra modtagelsen af varen. Du skal tjekke varens stand ved modtagelsen. Ved fejl, mangler og fragtskader skal du hurtigst muligt og senest 3 dage fra modtagelse kontakte os via denne formular. Forventning Det forventes, at du som kunde følger de vedlagte brugsanvisninger, vaskeanvisninger eller andre anvisninger, som vejleder om korrekt brug og vedligeholdelse af produktet. Misvedligeholdelse i forhold til anvisningen vil opfattes som fejlagtig brug eller anden skadeforvoldende adfærd, og derfor vil varen ikke være dækket af reklamationsretten. Den videre procedure Når vi har modtaget reklamationen, kontakter vi leverandør eller fragtfirma alt efter, hvad reklamationen drejer sig om. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer på hverdage. Bemærk at vi først kan lave reklamationen, når vi har modtaget billeder og/ eller videoer. Din navn * Din mailadresse * Ordrenummer * Pakkenummer Beskriv problemet * Ved bortkomst af pakke Upload billede af fragtlabel Upload billede af yderkassen Upload billede af inderkassen samt fyldet af inderkassen Upload billeder af bulen gerne fra flere sider Upload billede Upload billeder eller videoer af defekt produkt Upload billede Spam tjek Vi lover at passe på dine data og holde dem sikret.